Opetussuunnitelmat
TVT21SPL
Ei käytössä
0-5
Suomi
Ei käytössä
Ei käytössä
T&k-osuus: 0.00 op
Virtuaaliosuus: 0.00 op
Lähiopetus: 5 op
Raija Westerlund, Matti Sippola, Jussi Paaso
Ei käytössä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointikehikko opsissa: https://www.oamk.fi/opinto-opas/opintojen-sisalto/opintojak...
Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset, tiimissä- ja itsenäisesti tehtävät tehtävät.
Aika ja paikka
Ks. lukujärjestyksetä
Oppimisympäristöt
Ei käytössä
Opetusmateriaali
Keskustellaan oppituntien aikana
Lisätietoja opiskelijoille
Osallistuminen ensimmäiseen kertaan on erittäin tärkeää, koska silloin keskustellaan / valitaan tiimityön aiheet ja opiskelijat jaetaan / jakaantuvat tiimeihin.
Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
Ota yhteys opettajaan, toisen ryhmän mukana tarvittaessa.
Hyväksilukeminen: Jos haluat hakea hyväksilukemista (innovaatio ja tiimityö 3 ECTS ja yrittäjyys 2 ECTS), tutustu opintojakson tavoitteisiin ja sisältöihin ja pohdi millaista osaamista sinulla on aikaisempien opintojen tai kokemuksen perusteella. Tutustu myös hyväksilukemisen ohjeisiin https://www.oamk.fi/opinto-opas/opiskelu-oamkissa/osaamisen... . Tämän jälkeen ole yhteydessä Katta Siltavirtaan ()
Opettaja(t)
Raija Westerlund, Matti Sippola, Jussi Paaso
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei käytössä
Tenttien ajankohdat
Ei tenttiä, itsearviointi jatkuvana porsessina
Kv-yhteydet
Ei käytössä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
48 h luennot ja harjoitukset
20 h tiimityö
27 h itsenäinen työskentely
40 h osaamisen arviointi
Sisällön jaksotus
Ei käytössä
Arviointikriteerit hyväksytty
1-2: tyydyttävä (1-2)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää innovaatioprosessiin, monialaiseen tiimityöskentelyyn ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyvät keskeiset käsitteet, menetelmät ja osoittaa perustason tietämystä niistä. Opiskelija pystyy soveltamaan perustasolla oppimaansa käytäntöön osana monialaista tiimiä ja raportoida sen. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa ja tiimin osaamista ja toiminnan tuloksia.
3-4: hyvä (3-4)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee innovaatioprosessiin, monialaiseen tiimityöskentelyyn ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyvät peruskäsitteet, keskeiset menetelmät ja osoittaa perehtyneisyytensä niihin. Opiskelija osaa rajata tiedon tarpeen yksittäisissä tiedon käyttötilanteissa ja osaa toimia vastuullisena tiimin jäsenenä tuottaen innovaation. Opiskelija osaa tuottaa yhteisen tavoitteen, työnjaon ja vastuut. Opiskelija osaa raportoida kehitetyn tuotteen tai palvelun toteuttamiskelpoisuuden. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa ja tiimin osaamista ja toiminnan tuloksia.
5: kiitettävä (5)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee innovaatioprosessiin, monialaiseen tiimityöskentelyyn ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyvät peruskäsitteet ja keskeiset menetelmät ja osaa käyttää niitä johdonmukaisesti. Opiskelija pystyy ratkaisemaan, analysoimaan ja kuvaamaan innovaatioprosessiin, monialaiseen tiimityöskentelyyn ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyviä käytännön ongelmia osana monialaista tiimiä. Opiskelija osaa perustella tiimin ratkaisut kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa etsiä tietoa myös itsenäisesti, suunnitella ja raportoida ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa ja tiimin osaamista ja toiminnan tuloksia.
Arviointikriteerit hylätty
Ei käytössä